20:47

Har inte lika mycket bloggsug längre, är kanske för att det bara händer samma saker i mitt liv hela tiden. Det behövs förändring snarast, måste bara orka ta tag i det.
I alla fall kom Christoffer och Sofia hit vid sju och åkte precis härifrån. Var skönt att få sitta och prata lite med dem. Nu får jag snart åka hem till dem istället och kika på hur det gått med den nya lägenheten. Nästa vecka blir det inflyttningsfest där också, får se ifall jag åker dit och kollar läget.

Idag hade jag planerat att plugga men blev inte mycket med det vilket innebär desto mer i helgen. Är skönt att jag får helg imorgon 11:15 :) Känns dock lite töligt att behöva gå upp 6:30 imorgon för att kila iväg på en nästan tre timmar lång biologi-lektion, med världens drygaste lärare dessutom.

På eftermiddagen ska jag gå på stan med mamma och hitta en bra bh till min balklänning. Är skönt med lite egen tid med mamma också, det behövs ibland. Är även så att hon och pappa har planerat att vi ska åka till Stockholm i början på april för att köpa skor och klänningar till studenten :D Blir skönt med shopping när man inte behöver stå för mer än att prova och få, och slippa betala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback