14:55

Dagen blev inte alls som jag tänkt mig. Skippade slappandet och gjorde mig i ordning istället och tog 11:15 hem istället. Dock har inget viktigt gjorts sedan jag kom hem, mycket dumt. Har prov imorgon som jag borde plugga på, men orkar verkligen inte! Kommer få plugga varenda dag denna veckan, det suger så jäkla mycket. Och jag känner att jag börjar stressa upp mig vilket inte är alls bra. Behöver nog diskutera det ena och andra med mamma, så jag blir lugn. Ska i alla fall åka tillbaka till Johan sen :) Hoppas att vi kan umgås lite eftersom vi inte kommer ses på några dagar sen.

Ska försöka ta tag i pluggandet nu... :(

Kommentarer
Postat av: Sanna

JAA prov i morgon :D jag kom ihåg det för fem minuter sen. Kommer bli hur bra som helst!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback