varmt.

Vaknade runt nio idag av att det kokade i mitt rum, ändå hade jag både fönstret öppet och fläkten på. Det är verkligen helt fördjävligt just nu.. är ju trött konstant för att jag knappt sover på nätterna. Hade i alla fall som tanke att bättra på brännan lite idag, men jag orkade bara ligga 20 minuter för att det var så himla varmt. Det fläktade inte ett dugg även fast jag låg nere på gräsmattan.


armen och axeln ser konstig ut.

Har nyss slängt i mig en kebabsallad och ska börja göra mig i ordning samt packa. Ska åka ner till Karlstad idag igen, skönt måste jag säga. Ska åka till Bergvik med min älskling och sen får vi se vad som händer framåt kvällen. Imorgon ska jag sola med Mia och antagligen åka ner en sväng på RixFM festivalen.. Sommaren bjuder på mycket härligt måste jag säga, är skönt att kunna gå barbent och i kortärmat på kvällskvisten :) Det negativa är sömnen bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback