trasigt kylskåp.

Nu sitter jag hemma i Forshaga och dör nästan av värmen. Det börjar faktiskt bli ganska jobbigt nu och jag känner att min kropp börjar bli sliten, har sovit så otroligt dåligt senaste tiden. Skulle vara lite skönt om det kunde vara svalt på nätterna så man fick lite sömn åtminstone.

I alla fall så är det ingen höjdare här hemma, vårt kylskåp har nämligen gått i sönder så det viktigaste som smör och frukosttillbehör står i vår vinkyl i vardagsrummet. Hoppas verkligen att vi kan få det riktiga kylskåpet lagat snart..

Annars känns det rätt så konstigt att vara hemma, jag känner mig knappt hemma här längre. Jag trivs mycket bättre i Karlstad, allt känns så otroligt mycket närmare där.. Men jag åker tillbaka imorgon igen som tur är, då får vi studiebidrag så Johan ska följa med mig till Bergvik så jag kan få köpa lite. Denna veckan är vår sista lediga vecka innan allt jobb börjar, Johan börjar på måndag och jobbar fram till 31 augusti tror jag(?). Och jag själv börjar mina fem veckor den 13 juli, det innebär fem veckor där jag och Johan endast kommer ses på helgerna. Känns fördjävligt ärligt talat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback