tisdag.

Nu börjar min onda hals och trycket i ansiktet gå över i en förkylning, känns rätt skönt att få ut allting.. Men ändå väldigt opassande eftersom det händer ganska mycket denna vecka. I alla fall har jag vilat riktigt ordentligt idag och druckit en hel del, har spenderat nästan hela min dag framför tvn och lipstick jungle. Sedan åkte jag och Johan ut till Bergvik, handlade 5 små handdukar, chips och två skålar för 30 kronor. Sedan blev det handla på coop och köpa mat på subway. Har sedan kikat på fotbollen, en skitbra match idag. Är lite mer fart till skillnad från det stora landslaget, u-21 är mycket bättre med andra ord. Heja Marcus Berg!

Imorgon har jag klipptid vid 11:00, då åker nog ett par centimeter hår bort, så himla skönt. Sedan ska jag nog ner till Färjestad och hjälpa Johans familj med det enda och andra inför 50-års festen som är på torsdag.

Men nu ska jag gå och lägga mig i soffan och mysa med min älskling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback