sol & bad.

Vilken härlig dag det har varit hittills, tror dock att resten av dagen också kommer att bli härlig. Har solat och badat i stugan, ätit soppa, ananas, vattenmelon osv. Allting där uppe smakar perfekt av någon knasig anledning. Har även fått massa ny färg idag, jag börjar faktiskt bli brun. Jag har alltid varit ljus och inte fått speciellt mycket färg men nu börjar jag faktiskt bli riktigt brun.

Har nyligen duschat och ska göra mig i ordning och packa lite innan jag åker ner till Johan. Vi ska äta ben&jerry och melon, på balkongen eller ute i solen hoppas jag. Sommar och kärlek är en perfekt kombination, jag är så nykär så det finns inte. Och om drygt en vecka har vi varit tillsammans i åtta månader, tiden har gått så snabbt, det var ju nyss vinter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback