livet är underbart.

Ja, livet är verkligen underbart just nu. Det kan inte på något sätt bli bättre än så här.
Jag har i alla fall precis kommit hem från Kroppkärrssjön där jag och Mia solat sedan 10:00 imorse. Så skönt att umgås med henne eftersom vi kan prata om precis allt. Har faktiskt tagit mig ett dopp också, inte dåligt för att vara mig.
Jag skulle egentligen åkt till stugan med Johan idag för att vara där hela dagen, men så ringde de o behövde honom på jobbet idag o antagligen imorgon. Men istället åker vi iväg när han kommer hem sen :)

Igår träffade jag även Mia, Charlin, Sanna, Robin och Jonathan på stan. Några åt mat på kebabhouse o sen bar det iväg för att åka lite bussbåt med Sanna.

Men nu ska jag börja skära sallad osv. som vi ska ha till vår sallad som ska med till stugan. Får se ifall det trillar in lite bilder imorgon eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback