hemma i forshaga.

Sitter nu hemma i min ensamhet eftersom mamma o pappa är i stugan och lillebrorsan på vift. Är ju trevligt att alla drar iväg när jag väl är hemma, men är nog bara att gilla läget ;) Har insett att jag typ halvt bor hos Johan just nu, har bara sovit hemma tre gånger sedan studenten tror jag. Men jag klagar inte ett dugg, är förbannat skönt att få spendera tid med honom.


Hur som helst var det en jättemysig dag igår. Jag och Johan åkte upp till stugan och åt mat, satt o pratade ute på altanen och rodde lite i båten. Fiskmåsarna som lagt ägg precis nere vid bryggan verkar vara borta nu, himla skönt måste jag säga.


mys med min älskling i stugan.

Idag jobbade Johan till 12:00, fast kom hem väldigt mycket senare än så. Vi har varit ut till Willys idag också och storhandlat väldigt mycket, som inte blev värst dyrt heller. Vi kom nog fram till att fortsätta storhandla där, de få gånger vi gör det. Man känner sig i alla fall lite halvt vuxen just för tillfället, speciellt när man måste laga mat och diska typ varje dag. Jag och Johan behöver väl städa lägenheten också, får nog bli imorgon eller på söndag.

Imorgon ska jag kanske åka upp till stugan och sola och bada lite. På eftermiddagen någon gång åker jag hem till Johan, hinns det med ska jag väl ner och grilla hemma hos hans föräldrar. Kvällen är oklar än så länge, i alla fall för Johans del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback