full rulle.

Idag har det varit fullt upp hela dagen. Det började med att jag och Johan åkte till stan för att fixa ett respass till mig, en liten hårspray, en speciell skosula samt en ögonskugga från make up store. Sedan bar det av hem för att äta lite mat innan jag skulle iväg till skolan. Vi planerade självaste studentdagen och fick lite annan information, sedan blev det fotografering och till sist lite brännboll. Efter det drog jag, Mia och Sofie in till stan, jag o Sofie delade på en kycklingsallad som vi käkade utanför teatern. Sedan blev det en sväng på stan innan vi gick ut till Nöjesfabriken för att kolla när alla skolor förutom SÄG och Tingvalla hade bal. Kan säga att jag är jättetaggad inför min bal som är imorgon, ska bli jätteroligt :)

Imorgon är det fullt upp hela dagen; hår, smink, fotografering samt självaste balen. Hoppas på fint väder också!

Kommentarer
Postat av: emma

åh :D vad roligt! Jag ska hålla utkik efter dig ;P ska titta på en kompis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback