en början på ett nytt kapitel i mitt liv.

Har inte blivit så mycket uppdatering denna vecka men det finns goda anledningar. Jag har verkligen njutit av den allra bästa tiden i mitt liv, och det har gjort att jag är otroligt trött. Men studentdagen var den allra bästa i mitt liv, och det suger så jävla mycket att man bara får uppleva den en gång. Men jag hade roligt från att jag gick upp 05:00 och tills att jag la mig 03:30.

Kan lova att jag kommer minnas min studentdag resten av livet. Det är helt otroligt att jag är klar med skolan, att jag är fri.
Men det är med glädje som jag ser tillbaka på de här tre gymnasieåren, ser vem jag varit och vem jag har blivit. Jag minns när jag började gymnasiet, vilken blyg och tillbakadragen 16 åring jag var. Och vem jag är idag, fortfarande lika lugn men en mer mogen 19 åring. Jag har misslyckats, jag har gjort framsteg men jag har framför allt lärt känna mig själv och tagit lärdom av allt som jag stött på.

Skapat nya vänskapsband som jag hoppas består en längre tid framöver. Man ska njuta av sin gymnasietid för den är så fruktansvärt underbar, speciellt när man ser tillbaka på det så här efteråt. Men man vet ändå att man en dag måste lära sig att ta tag i sitt liv helt och hållet själv - och det är dags för det nu!

Nu har jag börjat på ett nytt kapitel i mitt liv. Fyra veckors ledigt, fem veckors jobb och antagligen en ny utbildning till hösten. Samt att jag får dela allt detta med mitt livs kärlek, min älskade Johan. Kan det bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback