cykla till Karlstad.

God morgon!
Har precis käkat frukost framför tvn, nu ska jag ta tag i det ena och andra som måste fixas innan jag ska åka ner till Karlstad. Ska inte åka ner som vanligt heller, utan cykla så att jag kan ha min cykel hemma hos Johan. Som tur är så ska vi cykla samtidigt så vi möts :) Blir skönt att röra lite på sig och det blir ju skönt att cykla när det är så fint väder, eller tja, lär nog bli ganska så varmt ändå..

Ikväll ska jag och Johan mysa och se på fotbollen, Sverige - Serbien idag. Imorgon ska jag träffa Charlin, Robin o antagligen Mia på eftermiddagen. Vi ska käka glass och åka båtbuss med Sanna :) På torsdag ska jag och Johan ha en heldag uppe i stugan. Vad som händer resten av veckan märks..

Nu ska jag städa o duscha.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jaa, åk med mig :D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback