bra dag än så länge.

Efter helgens onyttigheter kunde jag ändå vara nöjd när jag ställde mig på vågen imorse. Veckans vikt innebar att jag totalt gått ner 0,5 kg, det är alltså 3,5 kg kvar till mitt första mål och 5,5 kg kvar till mitt andra. Detta gjorde mig väldigt peppad, dessutom åt jag ganska sen lunch idag vilket gör att jag inte kommer behöva äta lika mycket senare. Tänkte ta en runda uppe i rudsskogen sedan också och hoppas att Johan vill följa med som sällskap.

Annars var det enbart en historialektion idag som slutade vid 11:00. Mia och jag gick och lämnade in våra böcker och sedan åkte vi in till stan. Vid 12:00 gick jag till Viken för att möta upp mamma och beställa tårtor till min student.

Har för övrigt fått helg nu eftersom alla lektioner är slut nu, ska väl bara åka in till skolan en snabbis på torsdag, tror jag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback