18:56

Är tillbaka hemma hos Johan igen. Kan inte förstå att det är så varmt ute, när jag klev utanför Johans port kändes det som om jag klev in i en vägg. Fattar inte att det kan vara 30 grader varmt när klockan nästan är sju, brukar det vara så här varmt i juni?

Jag kan hur som helst inte sluta njuta av att livet är så himla underbart. Tror att jag är mest lycklig just nu bara för att jag är i en period där jag känner mig nykär, och mitt och Johans förhållandet blir bara bättre för varje dag som går.
Fast det är inte bara det som får mitt liv att vara så bra som det är, men min ångest är över. Jag hade sådan ångest innan studenten, jag var så fruktansvärt orolig för vad som skulle hända efteråt. Men nu oroar jag mig inte ett dugg, det här kan bara bli vad jag gör det till och jag ska göra det mer än bra. Jag kan börja fundera på hösten när antagningsbeskedet till vidare utbildning kommer, då vet jag ju med säkerhet hur min höst kommer se ut.
Jag ska i alla fall njuta av ledighet i två veckor till, innan det blir fem veckors jobb och massa pengar på kontot.

Nu ska jag börja förbereda min lilla överraskning till min älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback