17:12

Sitter nu och väntar på att klockan ska öka takten så jag kan ta bussen ner till Karlstad. Solen kikar faktiskt fram lite så går nog upp till centrum som vanligt. Sedan väl i Karlstad ska jag handla eftersom jag har planerat att testa ett par nya smala scones hos Johan. Bara att hoppas på att de är goda så man kan göra dem i fortsättningen :)

Men nu blir det att packa i ordning min väska, tror bannemig träningsdojorna åker på med en gång idag. Har världens skönaste träningsskor måste jag säga. Provade ut dem på team sportia där man fick stå på en platta som kände av hur man belastar foten, ut efter det kunde man ta fram en sko som passar mig. Förutom att den är helt utpassad så är den otroligt lätt och snygg också! Ett tips är att göra detta för att få så bra skor som möjligt, är väldigt viktigt om man promenerar eller springer mycket. För mig är det extra viktigt då jag har så dåliga knän som jag har.. Bör egentligen gå i dessa skor jämt.

Nog om detta, dags att packa som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback