värmen är jobbig.

Nej nu orkar jag inte med värmen något mer faktiskt. Natten har varit hemsk bannemig, jag gick och la mig bredvid Johan med fläkten på och det var så sjukt varmt. Vände och vred mig alldeles för länge innan jag bestämde mig för att gå upp och lägga mig i soffan. Där slumrade jag i alla fall till så efter ett tag gick jag upp och la mig bredvid Johan igen. Somnade faktiskt men vaknade klockan 3:00 av att jag kokade, och Johan var varm och låg han nära blev jag ännu mer varm. Så jag gick upp och öppnade balkongdörren och la mig i soffan och somnade som en stock. Vaknade till när Johan gick upp vid kvart i fem, och då gick jag och la mig i sängen och sov fram tills åtta. Går inte att sova en sekund till för att det är så varmt samt att jag ska iväg och sola med Mia, fast det är ju ingen sol :s

Är så sjukt trött, så jag orkar nog inte med så mycket mer än att sola idag om det blir av. Eller jag ska laga mat åt Johan, om jag kommer på något bra det vill säga. Funderar på lasagne, är sugen på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback