trött.

Har slappat framför tvn senaste tiden, nu blir det dusch och sedan sängen. Är ju helt sjukt att vara jättetrött när klockan är tjugo över åtta. Men har ju gått upp klockan fem två dagar i rad och det är samma visa imorgon. Börjar bli nervös för att jag ska gå själv, är så rädd att jag ska glömma något under dagen. I alla fall ska jag försöka komma iväg i tid så jag kan få undan det mesta innan alla personal kommer. Jag måste försöka intala mig själv att det kommer gå bra. Trist o vara själv bara, inte ha någon att prata med mer än när jag har rast.

Men det är i alla fall snart lördag, jag längtar så! Och på söndag ska jag och Johan åka iväg och spela lite golf, eller ja, vi ska slå lite. Övade lite igår med träningsbollar, på slutet började jag faktiskt få kläm på det. Det är ju fruktansvärt mycket att tänka på, så jag är lite stolt över mig själv som klarar av att tänka på allting.

Men nu börjar mina ögon tippa rätt mycket nedåt, sova ska bli skönt. Men ser inte fram emot alarmet 04:50. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback