torsdag.

Att gå själv idag gick faktiskt bra, var i god tid så jag fick undan så mycket städning som möjligt innan halv åtta. Det är faktiskt morgonen som är det allra jobbigaste, efter det känns resten hyffsat lugnt. Nu är jag i alla fall hemma och är väldigt trött, sitter och dricker på en burkcola o är rätt nöjd ändå. Har sån himla lust att se på Mamma Mia så tror att jag ska dra igång den lite senare.

Imorgon är det sista dagen innan en veckas ledighet, det ska bli skönt att få ta in allt nytt samt återhämta sig lite. Imorgonkväll bär det iväg på fest, ska inte dricka mer än till maten för jag har lovat att göra hem min bror och Sofia på lördag morgon. Tror jag i utbyte får låna min brors bil, det tackar jag inte nej till! Lite annat än mammas bmw som börjar bli usel...

Och på lördag äntligen, då får jag träffa Johan. Jag saknar honom hur mycket som helst, o nu är han nere på Hultsfred också, gött för honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback