tisdag.

God kväll!
Inget intressant händer för tillfället, har pratat en stund med min älskling i telefon. Måste snart gå och lägga mig också, blir ju inte några sena kvällar när man är på jobbet innan klockan 6:00. Kan säga att jag är trött på det nu, blir långtråkigt att göra exakt samma saker varje dag vid samma tidpunkt. Jag vill ha ett mer varierande arbete, men nu tänker jag i och för sig vara nöjd över att ha ett jobb. Jag tjänar ju trots allt massa pengar.

Imorgon blir det Karlstad efter jobbet, ska på bio med Johan, hans syster o mamma. Riktigt trevligt ska det bli, sen stannar jag kvar i Karlstad också :) Passar på när jag ändå är där.

Men nu tror jag faktiskt att jag ska göra mig färdig för sovdags, fast ska lägga mig framför tvn o bli trött innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback