tisdag.

Jag ska göra ett album med bilder från min bal och student, nu har jag bara problemet vilka bilder som jag ska ha med. Alltså jag tror det är minst 500 bilder tillsammans, är nog bara att börja kika och ta ut.. Men det kommer vara värt det, fatta vad roligt att plocka fram om ett par år igen. Kommer aldrig glömma de där dagarna, de var helt fantastiska.

Annars gick dagen på jobbet bra, morgonen är värst men när den är klar runt åtta så känns det riktigt skönt. Det är bara 18 arbetsdagar kvar, och jag kommer få massa massa pengar, hallelujah!

Förresten åker jag och Johan till Grebbestad nästa fredag (31/7). Ska bli mysigt att få åka bort tillsammans en helg och bara må gött tillsammans. Och ärligt talat, kärleken övervinner ALLT. Jag är så lycklig med Johan, han gör mig så himla glad!


Grebbestad juli 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback