söndag.

Har precis sett på filmen som gick på femman, den dög faktiskt. Nu väntar jag på att filmen på fyran ska bli klar så jag kan stänga av inspelningen. Efter det ska jag krypa ner bredvid min sovande älskling, han ska jobba imorgon. Vi har haft en jättemysig helg måste jag säga, och jag fick massa goda polkagrisar från Gränna som Johan köpte på vägen hem från Hultsfred. Han är så söt.

Idag har vi slappat och jag har sovit middag i en och en halv timme, inte konstigt kanske för är fortfarande trött efter jobbveckan. Är skönt att jag är ledig denna i alla fall. Har några få planer, åka ut o slå lite imorgon på Karlstad golfbana med Johan, fira hans födelsedag samt åka till Värmskog med mamma, pappa, mormor och storebrorsan för att käka räkmacka.

Men nu ska jag göra mig i ordning och sedan sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback