onsdag.

Den tredje arbetsdagen är nu gjord och den har gått bra. Imorgon ska jag gå själv, tror att det kommer gå bra. Så fort jag har fixat det som ska göras mellan 06:00 och typ 8:00 så är det nog lugnt. Dock kommer det bli så mycket sitta eftersom vissa avdelningar har semsterstängt och inte behöver städas. Är synd att arbetet inte är så omväxlande utan samma saker som görs varje dag, men tack och lov kommer jag avsluta mitt sommarjobb med en god erfarenhet i bagaget.

För övrigt har mina föräldrar åkt till Danmark så jag och lillebror ska klara oss själva fram till fredag. Lite skönt att få vara ensam också, det enda tråkiga är matlagningen. Det är inte tråkigt att laga mat, men att komma fram till vad som ska ätas.

Nej jag tänker gå och vila nu, det är jag värd när jag går upp så tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback