min och johans eftermiddag och kväll

Det blev en mysig eftermiddag och kväll efter många om och men. Men jag kan inte bara hålla inne allting just nu, det bara är så. I alla fall åkte jag, Johan, hans syster och mamma iväg förut, först till elgiganten och sedan till Ängebäck för att plocka jordgubbar. Har massor i kylskåpet nu som jag ska äta till frukost imorgon. Precis när vi kommit innanför dörren och börjat äta lite ringer Johans familj och undrar ifall vi ska komma ner och spela lite alfapet, och det gjorde vi.

När vi kom tillbaka hem fick Johan sina presenter av mig, lite i förväg eftersom jag inte orkar vänta tills imorgon. Imorgon ska jag antagligen ner till Färjestad någon gång på dagen så jag har något att göra. När Johan slutat jobba ska vi äta thaimat. Blir nog en mysig dag eftersom min älskling blir 21 år.

Men nu ska jag faktiskt gå in och göra mig i ordning för att lägga mig bredvid Johan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback