min helg

Helgen är över och likaså min lediga vecka. Imorgon börjar jag jobba, fyra veckor framåt, jag får ångest när jag vet om att jag behöver gå upp klockan 5:00. Det kommer nog gå bra, och jag slutar ändå vid 13:15 som tur är.

Veckan som gått har varit bra, blev ännu bättre i slutet mot veckan. Fredagen spenderades först borta i Värmskog där vi åt räksmörgås, trodde att den skulle vara godare dock. På vägen hem svängde vi in på ÖB i Edsvalla där det handlades en del, Johan tog steget till att äntligen köpa en micro. Sedan åkte vi hem till mig för att hämta bilen innan vi åkte till Bergvik för att handla. På kvällen var vi med Marcus och Ida och grillade samt spelade lite spel och umgicks.
Igår lagade jag mat åt min älskling och det var supergott, på kvällen satt vi o pratade samtidigt som vi såg på beachfotboll. Idag har vi bara slappat samt sett på tennisen, äntligen fick Söderling vinna :)

Har varit hemma i ungefär en timme nu och längtar redan tillbaka till Karlstad.. usch usch. Men fem dagars jobb sen är jag där igen antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback