Min helg!

Det har varit en jättebra helg, som det alltid är när man tillbringar den med någon man tycker otroligt mycket om. Vi har tagit det rätt lugnt eftersom båda var rätt slitna efter en vecka med jobb. I fredags gjorde vi kantarelltoast eftersom Johan plockat kantareller, vi tog en promenad så jag kunde testa min nya kamera och innan vi skulle sova körde jag brorsan och hans vänner in till stan.

Igår var vi ute i regnet och plockade blåbär, det blev nästan 1,5 liter. Så på det gjorde vi blåbärsmuffins och blåbärspaj, jättegott! Jag kommer slänga in recept på detta samt kantarelltoasten som vi gjorde.

Det känns otroligt mycket roligare att blogga nu när jag har kameran och kan ta en hel del mer bilder. Och bättre dessutom, har under denna helg tagit över 130 bilder.

Här bjuder jag på några från denna helg:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback