Två bra dagar

Igår och denna dag hittills har varit hur bra som helst. Igår vaknade jag upp hos Johan vilket är underbart, blev skolan 8:30-14:30. Åkte därefter ut till mammas jobb och sedan åkte vi iväg för att kolla på balklänning, och gissa, jag köpte en :D Känns jättebra, trodde inte jag skulle finna någon i Karlstad men det gjorde jag. Den första klänningen jag såg och provade igår blev det, är verkligen jättenöjd. Men hur den ser ut är hemligt, tss. Sedan åkte jag hem till Forshaga, gjorde mig iordning och åt innan jag åkte ner till Karlstad igen. Åkte hem till Johan en stund och sedan åkte vi iväg på bio, hur mysigt som helst.

Och idag kom mamma och hämtade mig hos Johan vid halv tio och då blev det CAM (Carlstad Alternativ Medicin). Där vi först fick jättegott rött te och lite information om dagen, sedan blev det vibrosaun som ser ut som en takbox, där i ligger man på en platta som vibrerar också är det 62 grader varmt, det var jätteskönt och man var verkligen avslappnad efter 30 minuter. Sedan blev det kroppsskrubb med havssalt, olivolja och något kaffe tror jag. Efter det helkroppsinpackning och sedan en underbar ansiktsbehandling, allting var verkligen hur underbart som helst och något som jag verkligen kan rekomendera. 850 kronor kostade denna dag och den var värd vartenda öre.

Nu ska jag äta våfflor och slappa och ikväll blir det Johan som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback