Torsdag

Också var ännu en skoldag över, denna veckan har gått så otroligt snabbt. I alla fall fick jag reda på biologiprovet idag, gick bättre än förväntat så det gjorde min dag. Sedan ringde läkaren också och meddelade att inget visades på svalgodlingen så nu börjar jag gå mot rätt håll. Började med grafiskt idag också, ska göra tre vykort som ska beskriva våra favoritplatser i Karlstad eller något som vi bara tycker representerar Karlstad. Kan bli intressant, jag och Mia gick in till stan och fotade massa grejer som vi ska pyssla med imorgon :) Skönt att ha en HEL dag med bara grafiskt, 8:30-16:00.

Sen ska jag åka till Johan och sova där :)

Kommentarer
Postat av: emma

Vi har heldagar på onsdagar :) Med foto, fast nu är de text som gäller.. 8.40-15.15

Postat av: Emma

Svar:

Jag gör mitt bästa :) hehe ! Kul att du läser förresten

2009-01-25 @ 19:39:37
URL: http://emmadahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback