Tisdag

Precis kommit ur duschen och gjort mig iordning, om 30 minuter åker jag till Johan för att sova där inatt. Dock kommer vi väl inte umgås allt för mycket ikväll och jag kommer få lägga mig själv. Han är ju inne i sitt tentapluggande och jag står ut några dagar till för hans skull, är ju i alla fall tur att vi kan ses även fast båda kommer plugga på varsitt håll ikväll.

Jag åkte i alla fall hem efter historian idag, hade hål mellan 12:15-14:30 och jag orkade verkligen inte stanna kvar. Har fortfarande ont i magen pga penicillinen så ville hem och vila. Har pluggat biologi två timmar idag och känner mig jätteduktig, sen när jag kommer till Johan blir det ännu mera plugg. Vi får se hur provet på torsdag går, ett G duger finfint känner jag.

Nu tänker jag ta en liten promenad till centrum för att gå på bussen där, känner att det behövs lite frisk luft för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback