Söndag

Om en kort stund ska jag stänga av datorn och sova, har världens huvudvärk så känns att sömn behövs nu. I alla fall har jag och mamma bakat nästan hela kvällen. Vi har förberett cupcakes, gjort kolakakor, sockerdrömmar samt en mazarinbotten till min tårta. Imorgon blir det fixa frosting till mina cupcakes o sen vaniljkräm till tårtan.
Såg på Heartbreak kid förut också, fy vad dålig den var :o sista timman såg jag bara för att se klart filmen, usch o fy!

Imorgon är det som sagt dags för min 19 års dag. Blir nog rätt lugnt början av dagen, vid fyra kommer släkten och senare på kvällen kommer även Johan, storebror och Sofia. Då blir det inbakat fläskfilé och pappas svampsås, nom-nom säger vi. Sedan åker jag med Johan hem och håller mig vaken tills småkronorna spelar finalen i jvm. Okej, jag kommer nog somna innan matchen ens börjar. Ska ändå ge det ett försök i hopp om att lyckas.

Sova blir det nu.

Kommentarer
Postat av: Emma

åh :) då säger jag jätte stort grattis till dig Idag :D GRATTIS!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback