Söndag

Den här helgen har verkligen varit jättebra. Igår när jag kom till Johan vid halv åtta gick vi iväg till Marcus och Ida och spelade wii. Dock var jag så trött att jag inte orkade lyfta mig från soffan på hela kvällen, så nöjde mig med att se när Marcus dängde Johan i bowling, baseball och golf (Johan är en dålig förlorare, vilket är kul, haha. Åkte ifrån Johan vid ett idag när pappa kom och hämtade mig. Om 30 minuter ska jag åka tillbaka till Karlstad igen, och bli upphämtad av Johan i stan också ska vi iväg och fixa käk och sen blir det myskväll. Vi har inte fått någon myskväll denna helg och jag börjar 9:30 imorgon så den får bli ikväll vår myskväll. Känns skönt att vi sovit tillsammans de tre senaste nätterna och att vi får sova ihop inatt med.

Nej vet ni vad? Har aldrig varit så lycklig som jag är nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback