Sjuk

Fy vad jag mår dåligt. Kände mig ändå hyffsat okej igårkväll så åkte med min älskling hem. Vi åkte till Hagahallen och köpte frusen mango som jag klämt i mig. Dock blev jag jättedålig sen på kvällen och låg och yrade jättemycket. Johan gick upp och kollade på hockeyn vid 1:30 och medans den var hade jag svårt att sova. Tog ipren, käkade mango och låg och skakade i sängen samtidigt som jag var kokhet. Har var en jättehemsk natt, som tur var gick Johan ner till Wallinders och köpte frukost så jag fick i mig en yoghurt och en ipren och sen låg jag och vilade i soffan till klockan kvart i två, då kom Johan med bilen och körde hem mig. Nu ligger jag i sängen och är helt utslagen, har lagt en Herrljungacider i frysen som jag ska dricka nu.

Mår verkligen jättedåligt, tur att min älskling är världens snällaste som har tagit hand om mig inatt. Inte ett dugg konstigt att jag älskar dig så, för du är verkligen världens bästa. Kan lova att du kommer få tillbaka allting du gjort för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback