Orkar inte..

Igår tog jag min sista tablett på penicillinkuren. Gissa vem som har fördjävla ont i halsen idag? Jag orkar inte, jag vill bara vara frisk och kry nu. Har jag streptokocker igen går antagligen Johan omkring med bakterien, fast han verkar inte fatta att man kan ha den utan att vara sjuk. Hoppas i alla fall att det har gått över tills imorgon, dock blir det ingen simning för min del ifall jag skulle vara sjuk igen.

Annars var skoldagen som vilken måndag som helst. Började med religion idag och läraren verkar jättebra :) Sedan på historian blev det faktiskt lite roligt. Vår nya sal till vårterminen var dubbelbokad och alla andra salar var upptagna så vi fick ha historialektionen i Sundsta Cafeterian. Aldrig varit med om något liknande, kan ju säga att vi hade lektion i typ 25 minuter innan Lina gav upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback