Onsdag

Ska om 30 minuter ta bussen ner till stan, ska iväg på synundersökning eftersom nya linser behövs mer än nånsin. Ska även passa på att träffa Johan en liten stund eftersom vi inte setts sen i söndags och kommer antagligen inte ses förrän på fredag. Efter allt detta ska mamma och jag åka iväg och kika på balklänning tror jag :) Måste ju kolla upp vad som finns i Karlstad, ifall jag måste dra mig till Stockholm eller Göteborg för att hitta en, jag är en aning kräsen och vet exakt vad jag vill ha.

Mår i alla fall bättre idag och det är nog tack vare att jag fick sova bra inatt, det behövde jag verkligen.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad roligt med balklänning :) Jag har också mina idéer, fast farmor ska sy min :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback