Måndag

Seriöst, när ska jag få känna mig helt frisk? Igår kväll under abba showen kom mitt halsont tillbaka och imorse när jag vaknade mådde jag inget vidare. Och nu sitter jag med jordens huvudvärk plus att jag har fått biverkningar av penicillinen, har jätteont i magen. Och mitt i allt detta behöver jag plugga biologi, det är svårt och det är tråkigt vilket gör att jag aldrig orkar ta tag i det. Men jag har ändå mindre lust när huvudet dunkar utan dess like.

Och ingenting blir bättre när jag vet om att det blir knivigt att träffa Johan innan fredag. Jag är visserligen ledig på torsdageftermiddag och fredag, vad jag hört i alla fall, men han har ju tenta på fredag och ska plugga hela torsdagen :(
Ska i alla fall laga mat åt honom på fredag som han får så fort han kommer hem från tentan, sen ska vi slappa och mysa hela kvällen. Då är det två veckor sedan vi hade en riktig myskväll, så jag längtar verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback