Måndag

Måndagar är seriöst veckans jobbigaste dag. Naturkunskap, religion, historia och sedan foto. Inte allt för kul att sluta 16:45.
Men nu har vi fått en ny uppgift i foto a, ska göra ett bildspel som ska vara klart vecka 11 så nu jobbar vi självständigt vilket är jätteskönt.

Annars funderar jag på att åka till Johan senare och sova där. Får sova 30-40 minuter längre och jag sover bättre bredvid honom. Ska i alla fall plugga när jag är där eftersom han ska göra annat, jag behöver dessutom komma ikapp med saker så det är lika bra att försöka göra det så fort som möjligt. Har fetaste läxförhöret i historia imorgon, hela 50 sidor, men tänker bara läsa sammanfattningen och mina anteckningar :o

Kommentarer
Postat av: emma

Har du foto a nu? :O Vad går du för linje?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback