Lycklig!

Jag längtar efter Johan, även fast jag träffat honom idag. Men jag får verkligen aldrig nog av honom, han är verkligen det bästa jag har. Efter allt som fått mig på botten och allt som sårat mig de senaste åren, så vågade jag inte ens tro att jag skulle känna så här för någon igen. Men Johan har stått här med öppna armar och värmt varje del i mig, jag lovar, jag kommer aldrig få någon bättre än honom. Han får mig glad när jag är som mest nere, han behandlar mig på ett sånt sätt som ingen behandlat mig förut, och han får mig att bli så otroligt lycklig. Det finns ingenting negativt hos honom!

Annars blir det ikea och bergvik med mamma i morgon, ska försöka köpa mig lite mer kläder och hoppas på att mamma vill köpa den där malmbyrån åt mig. Sedan på eftermiddagen/kvällen ska jag till Johan.

Kommentarer
Postat av: Emma

svar: Ja :D den är så himla fin! Och den satt så bra också :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback