Lördag

Nu är jag hemma igen och ska tillbringa min kväll hemma, vilket känns väldigt skönt ändå. I alla fall så åkte jag till Johan igår vid halv fem och när jag kommit till Karlstad drog vi till Konsum för att köpa färska räkor. Så igår åt vi färska räkor, aioli och baguette, och dessutom med massa tända ljus vilket innebar en perfekt måltid. Idag var vi uppe i tid och tog en promenad ner till Wallinders för att köpa bröd och senare bestämde vi oss för att åka ner till stan. Fick tag på ett par svarta jeans på hm, som jag länge letat efter. Sedan myste vi omkring där tills Johan var tvungen att åka strax innan tre. Min buss hem gick 15:25 men dock fungerade inte bussen så vi fick stå och vänta utanför busstationen till 15:45 innan det kom en ny buss.

Funderar på att ta ett ryck i mitt rum samt i min garderob, det behövs verkligen. Och dessutom borde jag passa på när jag ändå är hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback