Gott nytt 2009

Jag hade världens bästa nyårsfirande, det kunde verkligen inte ha blivit bättre :)
Mamma körde ner mig till Johan vid 16:00 och vid 17:00 skulle vi vara nere hos hans föräldrar. Vi åt jättegod mat, spelade guitar hero + singstar med mera.
Och bäst av allt var att få gå in i 2009 tillsammans med min älskling, vilket innebar massa pussar vid tolvslaget. Du är bäst Johan, och tack för en fantastiskt underbar kväll.

Var skönt att vakna imorse och se hur solstrålarna försökte tränga sig igenom persiennerna och bredvid mig låg Johan. Nej, det finns inget bättre än att vakna bredvid honom. Jag är så otroligt kär, trodde aldrig att det här skulle bli så här bra.

Imorgon blir det stugan med i alla fall Johan och pappa. Kanske mina bröder och Sofia också. Mysbrasa i öppna spisen, skridskoåkning och korvgrillning tror jag. Underbart till tusen.

Nu blir det bakispizza i alla fall, gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback