Fredag

Det är fredag och idag har jag fått sova ut, det behövdes verkligen. Nu håller jag på att fixa lite mat som jag kan slänga i mig, sedan ska jag ringa pappa och höra om han kan handla med mig i eftermiddag. Jag ska ju laga mat åt Johan ikväll eftersom han har tentatid till 19:00. Dock sitter han kanske inte ända till 19:00, men jag vet att han kommer vara hungrig efter att ha suttit med statistiktenta sedan 14:00. Det roliga är att han inte vet om vad jag ska laga för mat eller vad mer jag hittar på. Men det var jättelängesen som vi hade en hel myskväll bara vi två, så jag har längtat något så otroligt.

Jag är världens lyckligaste, jag är kär och jag har en otroligt underbar pojkvän. Det kan inte bli bättre än såhär.

Kommentarer
Postat av: nina

fin blogg! checka in min ´blogg oxo och lämna en kommentar´

Postat av: emma

Svar: Tackk :D

2009-01-18 @ 14:26:27
URL: http://emmadahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback