Födelsedag

Fyller 19 år idag men kan inte påstå att denna dagen är speciellt bra. Vaknade vid 06:00 imorse av att halsen värkte vilket slutade med att jag la mig i soffan och somnade med tvn på. Vaknade vid 09:00 och gick in och la mig i min säng och somnade med en gång, dock kom mamma och pappa in 09:30 och väckte mig också fick jag dagens första paket. En kokbok med 1500 recept och sen pengar. Blev lite frukost och varmt te och en värktablett, hamnade i soffan i någon timme och nu har jag gått över till sängen. Har ätit frusen mango så halsen känns en aning bättre, men min huvudvärk är inte att leka med. Ska duscha nu snart och se ifall jag mår lite bättre efter det. Annars måste vi ställa in dagens kalas, vore ju en aning trist när jag och mamma har bakat så.


Kommentarer
Postat av: emma

GRATTIS :) ha en fin dag o krya på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback