Dålig dag

Nej, fy fan vilken dag. Kände redan imorse när Johan väckte mig vid tio att denna dagen skulle bli riktigt dålig. Jag var stentrött trots att jag sovit tio timmar, och då var det tio riktigt bra timmar också.
Idag behöver jag både plugga och baka, samt städa undan det lilla som ligger på mitt golv. Men jag har bannemig inte gjort någonting, textkommunikationen ger mig ångest vilket innebär att hela skallen låser sig och jag får ingenting gjort. Och baka ska jag göra tills imorgon eftersom jag fyller år då, och imorgon ska inget pluggande ske. Det där med bakningen innebär att jag måste åka och handla för ingen annan är hemma. Så egentligen är det bara att dra sig mot duschen så jag kan börja med bakningen i år. Fan vad negativ jag är, men just nu känner jag bara att jag vill att det ska vara fredag så mitt reportage är klart och inlämnat, sen är b-kursen äntligen klar. Jaja, ska försöka få något vettigt gjort nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback