Bra helg

Åh vilken bra helg det har varit. Efter att ha varit jättesjuk, haft mycket i skolan och varit otroligt stressad så behövde jag verkligen en sån här helg. En helg bara tillsammans med min älskling.

I fredags åkte jag och handlade på Wallinders med mamma och pappa, fick panik när Johan hörde av sig och sa att han var klar med tentan och skulle åka hem. Min plan var ju att maten skulle vara klar när han kom hem, det blev dock inte riktigt så. Men vi åt i alla fall jättegod mat och det var skönt att få umgås ordentligt tillsammans, och sen få somna bredvid den bästa.
I lördags blev det hockey med min familj och sedan åkte vi hem till Forshaga och åt mat innan vi åkte hem till Johan. Såg på Mamma Mia och sedan blev det Färjestad vid 22:30, hans mamma kom hem från London och Johan skulle få saker. Även jag fick body butter med doft av passionsfrukt, väldigt oväntat men blev jätteglad, hans mamma är hur söt som helst!
Idag blev det IKEA och Bergvik tillsammans med Petra och sedan åkte vi hem och slappade resten av dagen. Nu är jag hemma igen vilket känns konstigt, blir mer och mer hemma hos Johan. Har redan massa grejer där och ska få en egen lägenhetsnyckel, allting känns verkligen hur bra som helst.

Jag älskar dig Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback