Bra dag

Precis pratat en timme i telefon med Johan, längtar efter honom hur mycket som helst. Som tur är så kan jag träffa honom imorgon. Hans mamma hade kollat upp hur lång tid det tar innan man är smittfri, 2 dygn tydligen så kan åka dit imorgon eftersom jag käkat penicillin i över 2 dygn då. Hans mamma är jättegullig, hade frågat Johan hur jag mår och typ velat att jag ska bli frisk så jag kan träffa honom. Fick ju förresten ett jättefint armband i födelsedagspresent av henne, Johans pappa och hans syster, hur fint som helst var det  :)

Annars har dagen varit jättebra, lite kämpigt imorse innan jag fått i mig penicillin och varmt + att jag började blöda näsblod mitt i allt. Men nu känns det knappt något i halsen och jag har kunnat äta vanlig mat och massa chips, skönt!

Kommentarer
Postat av: emma

Haha va kul då :D det är ok nu, jag fick hjälp av en annan. Det var min sida haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback