Äntligen

Tillbaka från vc nu, glad och irriterad samtidigt. Mitt halsprov igår visade ingenting men sköterskan såg hur svälld jag var. Och idag fick jag ta blodprov för två olika streptokocker, körtelfeber o något mera. Och det visade sig att jag har streptokocker. Varför kunde de inte tagit det där förbannade blodprovet igår? Då hade jag ju redan mått bättre. I alla fall så blir det penicillin i tio dagar nu, skönt, så blir jag av med det där förbannade onda i min hals. Är irriterad, kan ju inte dricka, äta eller sova så är en aning lättirriterad kan man säga, fy!

Nu ska jag vänta på att mormor ska komma hem med min penicillin, apoteket va ju stängt o öppnade vid två, det är också rätt skumt. Nu orkar jag kanske träffa Johan i helgen också, hoppas verkligen det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback