20:00

Hemma igen efter att äntligen fått träffa Johan en stund, haft en meningslös synundersökning som gick på 290 kronor när man ändå fick veta att synen var precis som innan, VÄRT! Och sen bar det iväg till Haga för att prova balklänning, dock blev jag helt jävla förvirrad och hittade ingenting som direkt kändes helt rätt. Känns som jag provade alla färger i hela butiken, vi får se hur det kommer gå.. Men det löser sig nog tillslut...

Ska i alla fall till skolan imorgon, har biologi på förmiddagen och sen på eftermiddagen börjar vi äntligen med grafiskt igen, som jag längtat. Dock slutar vi klockan fem imorgon och det är inte allt för rockit, det innebär att jag är hemma vid 18:00 om jag inte får åka med mamma hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback