18:34

Blir inte att åka till Johan idag. Börjar känna hur jobbigt det är att åka fram och tillbaka till Karlstad varje dag, vilket stressar mig. Och eftersom mitt blodtryck varit för högt måste jag börja lugna ner mig ännu mer. Från och med idag så började jag med att ställa klockan den tid jag skulle gå upp också la jag telefonen såpass långt bort att jag var tvungen att gå upp. Detta gjorde att jag kunde göra mig i ordning i lugn och ro imorse samt äta frukost bredvid min trötta älskling i soffan. Intalade även mig själv att det skulle bli en bra dag, och ja, dagen har varit bra.

Hade även tänkt att ta en promenad idag men jag är så otroligt trött och sliten.

Kommentarer
Postat av: emma

Jaha :) Jag trodde du hade det som .. vad säger man, inriktning? :P Hehe för visst går du i trean? :D

Jag har nog bara missförstått något, eller fått för mig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback