15:25

Lever på päronsaft, pulvermos och värktabletter. Senare i eftermiddag/kväll kommer mamma hem med saker till min hals, hon tyckte synd om mig och gick upp till apoteket på csk och köpte halstabletter o något gurgelvatten som blir o testa, allt för att dämpa smärtan en aning. Det värsta nu är att jag inte kan ligga ner, så otroligt ont har jag :( Hoppas för all del att det känns bättre imorgon, dock tror jag inte att mamma skickar iväg mig till skolan denna veckan. Hon tycker att jag vilar alldeles för lite när jag är sjuk, så det är väl lika bra att ta de här dagarna och vila upp sig ordentligt. Får helt enkelt skriva klart reportaget och krönikan hemma.

Kommentarer
Postat av: emma

jadu.. något sånt. liksom fota när jag tränar osv.. Det verkar få bli den idéen ändå :O är ju fan ingen vinter haha, så de går itne så bra för mig.

Postat av: Mattias Abulu

Usch, är du också sjuk? Me 2! Det suger du vet vad :P haha.. krya på dig.

2009-01-07 @ 17:14:55
URL: http://mattiasabulu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback