11:15

Inget resultat på blodprovet bortsett från att min sänka är nere på 10 nu, inte helt frisk med andra ord. Får reda på min svalgodling på torsdag, hoppas verkligen att min hals inte börjar göra mer ont. Blir ingen skola idag eller imorgon, det är dags för mig att försöka vila upp mig lite. Känner mig inte direkt pepp på något nu, halsen, vädret och andra saker runt omkring gör allting en aning dystert. Bara att bita ihop och låta dagarna gå...

Och du fattar inte, och det gör mig så jävla nere.. Känns som jag klargjort allting hundra gånger för dig men ändå fattar du inte. Jag längtar efter dig samtidigt som jag känner mig skitförbannad och inte vill höra något ifrån dig.. Vad händer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback