Världens bästa

Sitter hemma hos min älskling nu. Har precis duschat och ska snart fortsätta göra mig i ordning samt äta, sedan bär det iväg till skolan för att ha grafiskt fram till 17:00. Ikväll ska jag iväg på ljusparty hos min moster, är det ens värt?`
I alla fall har jag nu på morgonen städat hela Johans lägenhet, känner mig väldigt väldigt snäll måste jag säga. Nu är det bara att vänta och se ifall han överhuvudtaget märker något när han kommer hem, skulle inte förvåna mig ifall han inte gör det.

Igår när vi la oss var han alldeles för söt, "du är som ett årgångsvin, blir bara bättre och bättre med åren". I detta fall menade han att han tycker om mig mer och mer ju mer han träffar mig :) Har världens bästa älskling.

Nu måste jag kila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback