Vad händer sen?

Nu var det ett tag sen jag bloggade, men har ganska fullt upp. Har sovit hos Johan sedan i lördags och ska sova där till i alla fall fredag, mycket underbart. Är riktigt skönt att bara behöva kliva på buss 3 och sedan va i skolan typ fem minuter senare. I alla fall hade vi klädsim i skolan igår, 40 längder och 3 poäng ;) Sen var man en aning sliten resten av dagen och jag somnade förbannad gott i Johans armar igårkväll.
Idag har vi jobbat med projektarbetet och vi har bannemig kommit långt, hårdjobb gällde idag och vi fick jättemycket gjort. Nu är jag hemma och har käkat mellanmål. Ikväll ska jag iväg på hud och sminkkväll hos Johanna och Malin. Ska analysera huden i ansiktet och sedan få smink-tips, ska bli väldigt roligt. Johanna jobbar ju på make up store och ska även sminka mig på balen :D Efter det åker jag hem till Johan och njuter av att jag har sovmorgon i morgon.

Annars funderar jag fortfarande på vad jag ska göra efter gymnasiet. Bortsett från att jag ska söka jobb som en galning nu första året. Men sen har Johan gått klart på universitetet i Karlstad och han har sagt att han flyttar med mig om jag vill börja läsa på annan ort hösten 2010. Känns bra att jag inte behöver bromsa mina drömmar på grund av honom. Men funderar på om jag ska gå kockutbildning, fortsätta som grafisk formgivare eller något helt annat, det är ju så jäkla svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback