Torsdag

Johan märkte faktiskt att jag hade städat och blev nog ganska glad, hoppas jag i alla fall. Nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå, vid sju börjar det där ljuspartyt som jag egentligen inte har någon större lust att gå på. Den enda anledningen till att jag går dig är att jag behöver prata med Johanna angående balen.
Känns även hur konstigt som helst att inte sova hos Johan i natt när jag sovit där sedan i söndags, men att vara ifrån varandra är inte helt fel ändå, vi hinner trots allt få längta efter varandra lite. På lördag ses vi igen och så ska vi ut och äta, ser verkligen fram emot det. Sedan ska jag bo hos honom i en hel vecka, längtar hur mycket som helst.

Fan vad lycklig jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback